lunes, 15 de mayo de 2017

PLE - Personal Learning Environment

Hola a tothom! Avui vinc a parlar de què és un PLE i a presentar-vos el meu Personal Learning Environment. Abans de continuar amb l'entrada, cal destacar que aquest "esquema" o "mapa" no estarà sempre així, sinó que a mesura que vagi passant el temps anirà augmentant segons les meves vivències. Entenem el PLE com el conjunt d'eines, fonts d'informació, connexions i activitats que cada persona utilitza de forma habitual per aprendre (Castañeda i Adell, 2013).
Aquí us presento el meu PLE, on he posat els que són actualment les meves eines, recursos, estratègies i fonts d'informació per compartir, guardar, inspirar-me, connectar-me i els meus recursos com a mestra.
Personalment, penso que és molt important realitzar aquest acte de reflexió i adonar-nos què és el que ens envolta, que ens ajuda a créixer, quin és el nostre entorn personal d'aprenentatge i que podem fer per ampliar-ho. Així doncs, com he esmentat anteriorment, aquesta imatge del meu PLE és totalment "provisional", ja que espero que amb el pas del temps i amb el pas de les meves experiències viscudes, aquest entorn personal d'aprenentatge es vagi fent més gran, complex i ric per poder créixer tant professionalment com personalment.



Fonts consultades:
Casteñeda, L; Adell, J. (2013). Entornos personales de aprendizaje: claves para el ecosistema educativo en la red. Recuperat a: http://www.um.es/ple/libro/

No hay comentarios:

Publicar un comentario